12 Şubat 2012 Pazar

Grup 84 Söverim Gelmişine Geçmişine

  • Facebookta Paylas
  • SEKSENDöRT SEKSENDöRT (2011) - 03. ŞIMDI HAYAT LYRICS
  • seksendört Lyrics
  • Bir kadeh sessizlik doldurdum
  • Daldım gittim semaya
  • Güz geçti bahar geçti derken
  • Birgün daha görsek ne ala
  • Dünya derdi sarmış dört yanımı
  • Yaşamayı öğrenemedim hala

  • Şimdi hayat ister çiçeklerde gelsin
  • İsterse vursun geçsin
  • En bilindik yalanlarından
  • Bir yalan seçsin gelsin

  • Ben bu yolda tekrar yürümem
  • Artık buralardan geçemem
  • Ben bu yaştan sonra ne kara kaşa göze
  • Ne de selvi boya hiç gelemem

  • Her kadehte bir yıldız tuttum
  • Söndürdüm avuçlarımda
  • Koşarak kaçtım güya çocukluğumda
  • Büyümeyi öğrenemedim hala

  • Şimdi hayat ister çiçeklerde gelsin
  • İsterse vursun geçsin
  • En bilindik yalanlarından
  • Bir yalan seçsin gelsin

  • Ben bu yolda tekrar yürümem
  • Artık buralardan geçemem
  • Ben bu yaştan sonra ne kara kaşa göze
  • Ne de selvi boya hiç gelemem
  • KaniroN

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum Yapmak İçin Adı/URL Seçeneğini Seçerek Yorum Yapmanız Gereklidir.