27 Mart 2011 Pazar

Yunus Emre Frekans - Kasatura kime kalacak Dinle & sözleri



Yunus Emre:

herşeyi unutun zaten konu çoktan dağıldı geri dönelim
siz ne arıyordunuz anlamadım biz sıradan boybandler gibi poz verelim (hahaha)
olmaz mı, iki dakikanız var mı?olmaz mı
kolaysa başınıza gelsin, .... aslında herşeydir
beni kabul et (gerçekten) siz ne arıyordunuz anlamadım
kırmızıyı kes de patlamasın, o güzel suratına kan bulaşmasın
dikkat ben varım artık yeah anlamak istemiyor ama yok
ooo brütüs nasılsın seni s*kmeye geldim haberin yok

Frekans:
kasatura kime kalacak, elemana desem anlayacaktı; deme
seramoni yine çalacak, kaçamadan yakalanacaktı bana

Frekans:
bak gene rakstayım, yenilere kefen olabilir ama tanımım
kızlara hastayım, donsuz gezebilirim adama kıyarım
hatunlar beni keser, kot-atletimi giyerim dans ederim
....ilik bende desem, abaza kovboyum ben seni üzerim
yok ben böyle olamam tikycan üslubu sözler yazamam
yok benim tarzım var muratı boz ayılar becersin dağda
ooo hatunu alsın mahremine his sığdırsın
ben kıvıramam hatun kudururken kaşlarım yerinde dururken

Frekans:
kasatura kime kalacak, elemana desem anlayacaktı; deme
seramoni yine çalacak, kaçamadan yakalanacaktı bana
Yunus Emre  Frekans - Kasatura kime kalacak boxca Yunus Emre  Frekans - Kasatura kime kalacak izle Yunus Emre  Frekans - Kasatura kime kalacak mp3 download Yunus Emre  Frekans - Kasatura kime kalacak şarki sözü Yunus Emre  Frekans - Kasatura kime kalacak facebook Yunus Emre  Frekans - Kasatura kime kalacak sözleri Yunus Emre  Frekans - Kasatura kime kalacak youtube Yunus Emre  Frekans - Kasatura kime kalacak izlesene.com Yunus Emre  Frekans - Kasatura kime kalacak mp3 indir Yunus Emre  Frekans - Kasatura kime kalacak şarkısı dinle Yunus Emre  Frekans - Kasatura kime kalacak video Yunus Emre  Frekans - Kasatura kime kalacak şarkı dinle Yunus Emre  Frekans - Kasatura kime kalacak klip Yunus Emre  Frekans - Kasatura kime kalacak orjinal Yunus Emre  Frekans - Kasatura kime kalacak lyrics

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum Yapmak İçin Adı/URL Seçeneğini Seçerek Yorum Yapmanız Gereklidir.