23 Aralık 2011 Cuma

Bülent Ersoy - Bir Ben Bir Allah Biliyor (Ft.tarkan)

Facebookta Paylas Bülent Ersoy: Suretime aldanıp sakın yanılmayın Yüzümün güldüğüne bakmayın Aşktan canı yananlardanım bende Bu yüreği taştan sanmayın Sel olur gizlice içime içime süzülür gözyaşlarım Kanar yaralarım kanar tuzu bastıkça anılar Efkar benim öteki adım Koor koor azgın yangınlarda can evim ciğerim yanıyor Zoor çok zoor ne çektiğimi bir ben bir Allah biliyor Koor koor azgın yangınlarda can evim ciğerim yanıyor Zoor çok zoor ne çektiğimi bir ben bir Allah biliyor Tarkan: Ben kendimi bildim bileli Hissetmedim ayrılık acısının böylesini Yemeden içmeden kesildim Ağla ağla tükendim Hasreti bitirdi beni Bülent Ersoy: Sel olur gizlice içime içime süzülür gözyaşlarım Kanar yaralarım kanar tuzu bastıkça anılar Efkar benim öteki adım Koor koor azgın yangınlarda can evim ciğerim yanıyor Zoor çok zoor ne çektiğimi bir ben bir Allah biliyor Koor koor azgın yangınlarda can evim ciğerim yanıyor Zoor çok zoor ne çektiğimi bir ben bir Allah biliyor Tarkan: Ben kendimi bildim bileli Hissetmedim ayrılık acısının böylesini Yemeden içmeden kesildim Ağla ağla tükendim Hasreti bitirdi beni Bülent Ersoy - Tarkan: Ben kendimi bildim bileli Hissetmedim ayrılık acısının böylesini Yemeden içmeden kesildim Ağla ağla tükendim Hasreti bitirdi beni Aahhhh Amannn amaaaaannn amannnn Ben kendimi bildim bileli Hissetmedim ayrılık acısının böylesini Yemeden içmeden kesildim Ağla ağla tükendim Hasreti bitirdi beni

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum Yapmak İçin Adı/URL Seçeneğini Seçerek Yorum Yapmanız Gereklidir.