6 Mart 2011 Pazar

Mustafa ceceli Yağmur Ağlıyor Dinle Şarkı sözü




Mustafa Ceceli - Yağmur Ağlıyor Dinle
Gönderen Ozan zaman: 23:50
Etiketler: mustafa ceceli
Mustafa Ceceli Yağmur Ağlıyor Şarkı Sözleri
Yağmur Ağlıyor ikimiz İçin
Hem Ağlıyor hem Siliyor Maziyi
Kaderimdin Hayel oldun şimdi
Aşkımız bitti masallar gibi

Kıymetini Bilemedim, Bilemedim, Bilemedim
Seni Nasıl Çözemedim, Çözemedim, Çözemedim
Bugün Resmini İndirdim Duvardan
Duvar Ağladı Ben Ağladım

Kar çiçekleri gibisin temiz
Sen bulmuştum aşkı ben henüz
Son bir buse ver hatıra kalsın
Sen yokken gönlüm yanında kalsın

Kıymetini Bilemedim, Bilemedim, Bilemedim
Seni Nasıl Çözemedim, Çözemedim, Çözemedim
Bugün Resmini İndirdim Duvardan
Duvar Ağladı Ben Ağladım

2 yorum:

Yorum Yapmak İçin Adı/URL Seçeneğini Seçerek Yorum Yapmanız Gereklidir.